Castellano |   Català    English  
SERVITEC CALDERAS VAPOR, S.L.
Tel (34) 93 630 22 78
Sant Boi Llobregat
BARCELONA - Espanya
info@hgservitec.es 

Mi estado

Productes i Serveis

Cercador
Cerca: 
NEWSLETTER

Productes i Serveis SERVEI TECNIC

CONTRACTES DE MANTENIMENT

La millor forma de mantenir una caldera de vapor o oli tèrmic és mitjançant un contracte de manteniment programat. Amb ell realitzem un seguiment de l'equip, així com la formació dels usuaris de caldera per al seu ús i manteniment en condicions de seguretat
Podem realitzar un contracte de manteniment a mida de les necessitats del client.
Aquí descrivim alguns tipus de contractes de manteniment.

1 – Contracte de Manteniment Correctiu: El manteniment més simple. Realitzem les tasques mínimes destinades a corregir els defectes que es van presentant en les calderes i que ens són comunicats des del departament de manteniment de l'empresa o bé pels mateixos usuaris de les calderes de vapor o oli tèrmic.

2 – Contracte de Manteniment Preventiu: És el contracte de manteniment més habitual. Té per missió mantenir un nivell de conservació continuat en les calderes de vapor i oli tèrmic, programant les intervencions dels seus punts més vulnerables en el moment més oportú (desocupades tècniques i períodes de vacances) i coordinats entre l'equip de producció, manteniment i el nostre servei tècnic. De caràcter sistemàtic, s'intervé encara que l'equip no hagi donat cap símptoma de tenir un problema.

3 – Contracte de Manteniment Predictiu: No és un contracte de manteniment habitual. Aquest tipus de contracte és el qual persegueix conèixer i informar permanentment de l'estat i operativitat de les instal•lacions mitjançant el coneixement dels valors de determinades variables, representatives de tal estat i operativitat. Per a aplicar aquest manteniment, és necessari identificar variables físiques (temperatura, vibració, consum d'energia, etc.) la variació de la qual sigui indicativa de problemes que puguin estar apareixent en l'equip. És el tipus de manteniment més tecnològic, doncs requereix de mitjans tècnics avançats, i en ocasions, de forts coneixements matemàtics, físics i/o tècnics. Un exemple és el grau de embrutiment de la caldera, en el qual la temperatura de sortida de fums va augmentant al llarg del temps, o bé el temps de purga en les calderes acuotubulares de gamma mitja.

4 – Contracte de Manteniment Zero Hores (Overhaul): És el conjunt de tasques l'objectiu de les quals és revisar les calderes a intervals programats bé abans que aparegui cap fallada, bé quan la fiabilitat de l'equip ha disminuït apreciablement de manera que resulta arriscat fer previsions sobre la seva capacitat productiva. Aquesta revisió consisteix a deixar l'equip a Zero hores de funcionament, és a dir, com si l'equip fos nou. En aquestes revisions se substitueixen, canvien o es reparen tots els elements sotmesos a desgast (presostatos, nivells, etc. fins i tot el cremador). Es pretén assegurar, amb gran probabilitat un temps de bon funcionament fixat per endavant.

5 – Manteniment en Ús (Formació Usuaris de Caldera): és el manteniment bàsic d'un equip realitzat pels usuaris del mateix. Consisteix en una sèrie de tasques elementals (preses de dades, inspeccions visuals, neteja, lubricació, recargolar els cargols) per a les quals no és necessari una gran formació, sinó tal solament un entrenament breu. Aquest tipus de manteniment és la base del TPM (Total Productive Maintenance, Manteniment Productiu Total).

Els contractes de manteniments per a calderes de vapor i oli tèrmic de H.G. SERVITEC, S. A. estan basats en la norma UNE 9112:1988 - CALDERES DE VAPOR. FUNCIONAMENT I MANTENIMENT. INSTRUCCIONS GENERALS

Torna al llistat de productes

Potser us interesen aquests productes relacionats

Nivells Òptics
Nivells Óptics per Calderes de Vapor Vitals per la seguretat de la caldera de vapor

Més informació